Ruce pryč od této knihy! - Autor: Jan van Helsing

14.02.2014 10:38

Jan van Helsing - Ruce pryč od této knihyJistě se zeptáte: "Proč bych neměl tuto knihu brát do rukou?" Je její titul jen promyšlenou reklamní strategii? Sotva. Možná nevíte, že dvě knihy Jana van Helsinga byly kvůli svým výbušným obsahům v Německu a Švýcarsku zakázány. Masmédia dodnes varují veřejnost před jeho myšlenkami a mluví o "nejnebezpečnějším německém autorovi faktografické literatury". Jan van Helsing zde otřásá základy světonázoru - tentokrát vašeho! Svou publikaci nazval Ruce pryč od této knihy! A myslel to opravdu vážně. Když si ji přečtěte, nebude pro vás snadné žít dál stejně jako dosud. 

Dnes si snad ještě můžete myslet: "O tom mi přece nikdo nic neřekl, odkud jsem to měl vědet?" Nebo vás napadne, že sám či sama nic nezměníte. Přečtete-li si však tuto knihu, změníte názor. Pokud vás ovšem tajemné a nepoznané nezajímá, nikdy jste nezatoužili po vnitřním i vnějším bohatství, nezamýšle-li jste se nad svým vlastním úspěchem a nezáleží vám ani na zdraví, bude lépe, když dobře míněnou radu autora poslechnete a knihy se vícekrát nedotknete. 

Máte-li však pocit, že se světem, v němž žijeme, není něco v pořádku, zajímáte-li se o jeho poslední tajemství a toužíte-li se to dozvědět přímo od života - je to VAŠE kniha! Nemůžete si však stěžovat, že jsme vás nevarovali. Jan van Helsing zde hovoří o věcech a o událostech, které vám otevřou cesty k tomu, abyste nabyli moc nad svým vlastním životem a sílu, o kterou se můžete podělit s ostatními. Ale kdo má moc, má i velkou odpovědnost. 

Jsou dvě možnosti: Chcete, aby i nadále žil život vás, nebo teď nastal okamžik vzít osud do vlastních rukou? Rozhodněte se! 

Ukázka: 

Nepoložili jste si ještě nikdy otázku, proč musíte vlastně platit daně z toho, co jste získali vlastní prací? A proč zlato světa patří jenom pár rodinám, které si rovněž z obchodu s diamanty a nerosty udělali monopol? Rodiny, které před dávnými časy prohlásily, že jim tato Země patří, a od těch dob těží, kolik se dá… A vy přitom i nadále platíte daně a zlobíte se nad neschopností politiků, kteří úspěšně potápějí jednu věc za druhou. Kdysi v Japonsku by tito politici, v případě, že by za sebou zanechali takovou ostudu, sami spáchali harakiri. Dnes je za to odměňují vysokými důchody a pozicemi v koncernech. 

Zvláštní svět, ne? A uprostřed toho všeho jste VY.
Já však také, a proto to tady bude ještě legrace. Ne všichni jsme totiž rezignovali, ne všichni se vzdali. Jedni so otevírají ústa, jiní se činí perem, nebo prostě pracují na sobě a mění se. 

Protože jen když se změní člověk sám, změní se i svět!
Nezamysleli jste se ještě nad tím, proč vlastně jen pracujete a pracujete a nevydáte se do světa jako kdysi vaši předkové? Mimochodem, proč jste vlastně chtěli udělat kariéru? Opravdu jste po tom toužili, nebo jste snad chtěli pouze imponovat vašemu otci, rodině či okolí? 

Zeptejte se sami sebe: Kdo jsem JÁ, co chci JÁ? Co mi říkají moje city, co bych dělal nejraději já a co mi namlouvá moje "dobrá" výchova? Je moje práce to, co chci opravdu dělat? Rozhodl jsem se pro ni zcela vědomě anebo zde pracuji jen proto, že mě nenapadlo nic lepšího, anebo si to tak vyžádala rodinná tradice?
Zamyslete se, prosím, hluboce a upřímně!
Dopřejte teď své mysli malou přestávku, kniha vám neuteče. Nikdo jiný se jí beztak nedotkne... 

Obsah: 

Proč jste to udělali?
Proč jste vzali tuto knihu do rukou?
K čemu je tato kniha?
Kdo se neptá, zůstane hloupý!
1. Svět plný zázraků!
2. Hrabě Saint Germain - muž, který všechno ví a žije věčně
3. Tajemství Himálaje
4. Genesis - hřiště bohů
5. Sumerské tabulky
6. Archa úmluvy
7. Tajné znalosti Templářů
9. Co se stalo s templáři a atlantskými spisy?
10. Nový světový řád
11. Kosmické zákonitosti
12. Kdo nese vinu za moji nemoc?
13. Existují temné síly?
14. Čínské superděti
15. Máte strach před novým světovým řádem?
16. Moc dětí
17. Hrabě Saint Germain a já
18. K čemu mi to všechno je?
19. Manifestování 20. Dokážete si představit sebe jako nesmírně bohaté?
21. Nejlepší cesta k úspěchu
22. Bůh je v pohodě
23. Vlastně ano ... supersvět
24. Moje smlouva se Stvořitelem
25. Promiňte ale - je to můj život
26. Problémy jsou mými přáteli
27. Postav se problému tváří v tvář
28. Ať se splní tvá přání
29. To je znamení
30. Hurá - já tvořím
31. To mě iluminuje
32. Princip víru
33. Plnou parou vpřed 

téma: Ruce pryč od této knihy! - Autor: Jan van Helsing

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek