"Víte, jaký je Váš biologický věk?" - Velmi zajímavý postřeh, co jsem obdržel v mailu, od člověka, kterého již pár let osobně znám a velmi obdivuji..

01.02.2013 23:22

Autor: Martin Jelínek

Když jsem ve svých 25 letech končil aktivní kariéru v silových sportech, sdělil mi sportovní lékař na výstupní prohlídce, že můj biologický věk je 27 let.

V ten okamžik jsem tomu nevěnoval pozornost.
O pět let později jsem si nechal tento parametr změřit znovu.
Výsledky ukázaly stejnou hodnotu - 27 let.
Tehdy jsem pochopil, že při troše snahy je možné se zdravím pracovat ve vlastní prospěch.
 
                           Jak?
 
Každý máme nějaký chronologický věk.
Tedy počet skutečných let, které jsme si už „odžili“.
Většině lidí se nelíbí, že se tato hodnota neustále zvyšuje a my stárneme.

Existuje ale i jiné měření věku, které jsme schopni na rozdíl od chronologického ovládat.
 
             Jedná se o tzv. biologický věk.
 
Ten nám říká, v jakém stavu se nachází funkčnost jednotlivých orgánů a systémů v našem těle.
Jinak řečeno jak ve skutečnosti naše tělo opravdu funguje bez rozdílu toho, kolik nám je.
Svým způsobem vypovídá o tom, jak poctivě se o své tělo staráme

Biologický věk velmi zřídka odpovídá věku chronologickému. Buď je vyšší nebo může být i podstatně nižší.
Čím nižší biologický věk máme bez ohledu na ten skutečný, tím lépe nám tělo slouží.
 
Ve svých 30ti letech jsem si řekl, že začnu pracovat na snižování svého biologického věku. Jako většině ostatních lidí ani mě se nelíbilo, že stárnu.
 
Ve 35ti letech jsem dosáhl hranice 20 let.
 
Na první pohled to zní dobře, ale mě to nestačilo.
Sport mě naučil pokořovat hranice a neustále se posouvat dál. Změnil jsem dosavadní systém stravování i další faktory, které se na stárnutí podílejí a začal žít jiný život.
 
  Dnes je mi 38 a hodnota biologického věku ukazuje
                            12 let.
 
O tři roky méně, než má moje 18tiletá dcera.

Přístroj, který toto měří, nižší hodnoty neukazuje. metabolického hlediska jsem tak dosáhl dokonalosti.
 
VÍM, že podobného zlepšení může dosáhnout naprosto každý. Vše jsem otestoval na vlastní kůži a rád to naučím každého.
 
Všichni zájemci o skutečné mládnutí se mohou informovat na tomto odkazu:  Tajemství biologického věku

Zdroj: https://www.kurzyatac.cz/

 

PS: ..přidávám ještě výňatek z dalšího následujícího mailu:

Všimli jste si někdy toho, jak s námi trendy moderní doby manipulují?

Například modelky a manekýny.

Koukáme na ně jako na vzory krásy a ideálu. Alespoň tak je nám to médiemi podsouváno do povědomí.

Jsou mladé, jsou krásné, jsou štíhlé.

Spousta žen chce být jako ony.
Několik let jsem spolupracoval s modelingovými agenturami, kde jsem se snažil odnaučit tyto mladé holky držet nesmyslné diety a neničit si zdraví.
Nikdo mi nechce věřit, že těmto sedmnáctiletým dívkám se biologický věk pohybuje kolem 30 let.
 
Jiný příklad.

Olympijské hry v Londýně sledovalo přes 2 miliardy lidí na celém světě. Kromě výkonů jsme obdivovali i vypracované postavy některých sportovců.
Ani schopnost podávat neuvěřitelné fyzické výkony nezaručuje těmto v průměru 25-ti letým „hvězdám“ dokonalé parametry. Nemalá část z nich se pyšní biologickým věkem silně převyšující jejich skutečný.
Autor: Martin Jelínek

 

Diskusní téma: "Víte, jaký je Váš biologický věk?" - Velmi zajímavý postřeh, co jsem obdržel v mailu, od člověka, kterého již pár let osobně znám a velmi obdivuji..

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek