Zpráva z minulého roku 2012: "Henry Monfort donucen zastavit své semináře s výukou prány" / Zpráva 2013: "Henri Monfort obnoví skupinové přechody"

08.02.2013 00:44

2012: "Henry Monfort donucen zastavit své semináře s výukou prány"

Nic takového není možné, jste šarlatán, slýchají často ti, kteří prolomili v určitých otázkách bytí různé hranice. Čím větší vliv na společnost je, tím větší tlak různých byrokratů, tajných služeb, vědeckých institucí a ekonomických lobbistů, abyste zastavili svou činnost. Něco podobného postihlo i Henry Monforta, člověka, který naučil stovky lidí po celém světě "jíst pránu", tedy zcela přestat jíst a pít.

..přejít na celý článek.

Zdroj: www.osud.cz

 

2013: "Henri Monfort obnoví skupinové přechody"

U Henriho na facebookové stránce jsem našla tento vzkaz (překlad v čj a dole v originále) z 4. ledna:

 

Ahoj všem,
právě jsem měl vize přímo od mého Průvodce a ten mě požádal, abych pokračoval s konferencemi ve Francii a v zahraničí, jelikož energie, které teď sestupují, rozpustí množství temných sil a moje role je podávat svědectví. Budu tedy znovu tvořit skupinu ve Francii v letošním roce a další v České republice a doufám, že zde udělám sérii konferencí jako v roce 2011. 
Pokud chcete vy sami uspořádat setkání, kontaktujte mě na e-mailu:
henrimonfort@yahoo.fr 
Mí přátelé v Česku mi také umožní publikovat mou knihu v češtině a přeložit ji do angličtiny. Bude to kniha revidována s přidanou částí, která bude jako praktický manuál.
To jsou mé novinky!
Naviděnou
Henri
 

 

Zdroj: Medunka, https://www.breatharian.cz

 

Akce Henry Monforta 2013 v ČR:

https://www.divadlokampa.cz/aktualne/item/299-henri-monfort-opet-v-cesku

Monfort2013_Brno_.pdf (1,3 MB) , vstupenky lze rezervovat na www.nadeje-2012.cz

Diskusní téma: Zpráva z minulého roku 2012: "Henry Monfort donucen zastavit své semináře s výukou prány" / Zpráva 2013: "Henri Monfort obnoví skupinové přechody"

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek